Terms and conditions

 

Payment Methods

Orders made in our webshop must be paid via Klarna (webbank., creditcard or invoice).

Delivery Costs

Delivery via Matkahuolto 6,90€, Post 9,90€ and small delivery 3,50€. Orders over 150€ are delivered free.

If your order is after returnig under 150€, we must collect delivery cost.

You can also pick up your order from our office in Hyvinkää, Martinsyrjäntie 3

Customer Service and Office Hours

Our customer service is available from monday to friday 8:30-12:00 (GMT+2) when also orders are processed. We aim to ship the orders within five weekdays after receiving the order but sometimes we might have so many orders that processing may take longer. Our customer service is available in Finnish and English.

Vouchers and Gift Cards

Vouchers and gift gards are dispensable. We don´t compensate money from them.

You can only use one voucher per order.

If you have any problems with vouchers or gift gards, do not hesitate to contact our customer service (telephone 80:30-12:00 or info(a)silverjungle.fi).

Sales Area

At the moment our webstore covers Finland

Delivery Time

We aim to send the orders during 5 weekdays from the ordering date. When there are exceptions with delivery times of products, we inform about it on the front page of our webstore http://kauppa.silverjungle.fi/ or in single cases by email.

At the sale time our delivery time is 1-2 weeks.

If we don't have a particular product in stock and the delivery date is later, this will be shown on the product page and on checkout page. Silverjungle is not liable for delays caused by its co-operation partners and companies. If a product is temporarily sold out on the webstore or if a product ordered is sold out we will inform about this as soon as possible. This may be possible when product is already sold out in e.g. an event, expo or at home sales.

Returns and Reclamations All returns and reclamations must be discussed with Silverjungle customer service. Please contact us by email at info(a)silverjungle.fi or call us during our office hours at +358404513761.

Items Damaged During Delivery Although the orders will be packed carefully there is unfortunately always a risk of the package gets damaged during delivery. If you receive a damaged package please contact your local post office immediately and follow their instructions. Please contact also us at info@silverjungle.fi.

Customer Register

We detain the right to use the contact information given in our own marketing. Please note that we do not hand over any customer information to third parties.

Contact Information

Any questions you may have, please do not hestitate to contact us. Email: info(a)silverjungle.fi Phone: +358404513761 (MON-FRI 8.30-12.00 CET+2) Detail-design Oy/Silverjungle Martinsyrjäntie 3 tila 2 05810 Hyvinkää FINLAND

Your shopping cart is empty

Terms and conditions

Toimitusehdot ja asiakaspalaustusohjeet Silverjungle- verkkokaupassa ja kotikutsuilla.

Toiminta ja toimitustavat

Asiakaspalvelumme ja tilaustenkäsittely toimii arkipäivisin klo 8:30-16 välisenä aikana. Puhelinpalvelumme on auki ma-pe klo 8.30-12.00. Huomioithan tämän kun yrität tavoittaa meitä. Tilaukset pyrimme postittamaan viimeistään viiden arkipäivän kuluessa tilauksen saapumisesta, poikkeustilanteissa ilmoitamme toimitusajat verkkokaupan etusivulla.  Silverjungle ei kuitenkaan vastaa yhteistyökumppaneinaan toimivien yritysten toiminnasta johtuvista viivästyksistä.

HUOM! Toimitusaika alennusmyyntien aikaan voi olla jopa 1-2 viikkoa.

Käytämme lähetysten toimittamiseen Matkahuollon Lähellä-pakettia, jolloin toimituskulut paketin koosta riippumatta ovat 6.90€/tilaus. Kotimyyjän kautta on eri toimituskulut. Paketit toimitetaan asiakkaan valitsemaan noutopisteeseen. Pientoimitusmaksu/kirjelähetys on 3,50€/tilaus. Pientoimituksella on mahdollista tilata yksittäiset pipot, lasten trikooleggarit ja bodyt. Pientoimitus tulee suoraan asiakkaan postilaatikkoon kannettuna.

Asiakkaan on mahdollista valita myös toimitus Postin kautta jolloin toimituskulu on 9,90€/tilaus.

Paketin voi myös noutaa maksutta toimipisteestämme, joka sijaitsee Hyvinkäällä osoitteessa Martinsyrjäntie 3 (tila 2) arkisin klo 8:30-16. Ilmoitathan noudon ajankohdan etukäteen tekstiviestillä tai puhelimitse ma-pe 8.30-12.00 (040 4513 761) tai sähköpostilla (info@silverjungle.fi). Näin varmistat, että paikalla on joku luovuttamassa paketin.

Varmistathan, että tilaukselle annettu sähköpostiosoite on oikein, tilausvahvistus lähetetään annettuun sähköpostiosoitteeseen. Tilausta koskevissa asioissa otamme yhteyttä asiakkaaseen sähköpostitse.

Jos tilattu tuote on loppunut varastosta, ilmoitamme tästä asiakkaalle ja hyvitämme summan tilauksen maksutavaksi valitulle maksutavalle.

Maksutavat

Tällä hetkellä maksutapana kuluttajille on Klarna , joka sisältää verkkopankkimaksut, laskun, osamaksun ja luottokorttimaksut. Huomioithan, että jos valitset maksutavaksi Klarna-laskun, teet sopimuksen ulkopuolisen laskuttajan kanssa eikä Silverjungle näe sopimuksenne sisältöä. Jos sinulla on kysyttävää laskustasi otathan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun 09-42599771

 

Alennuskoodit ja lahjakortit

Lahjakortit ja alennuskoodit ovat kertakäyttöisiä. Niitä ei hyvitetä rahaksi tai uudeksi lahjakortiksi, jos osa jää tilauksen yhteydessä käyttämättä, tai mikäli tilaus palautetaan.

Koodi syötetään sille varattuun kenttään "alennuskoodi" ja tallennetaan. Huomioithan, että koodeja ei voi yhdistää, verkkokauppa sallii vain yhden koodin per tilaus.

Huomioithan, että alennuksen tulee näkyä tilauksen lopullisessa summassa! Ongelmatapauksessa ota yhteyttä asiakaspalveluun (puhelinpalvelu avoinna ark. klo 8.30-12.00 tai info@silverjungle.fi). Jos alennuskoodin kanssa on ongelmia eikä kauppa jostain syystä hyväksy koodia, otathan meihin yhteyttä ENNEN kuin maksat tilauksen!

Alennuksia emme myönnä emmekä hyvitä jälkikäteen!!!

Jos alennuksen saamiseksi edellytetään jotain summaa, huomioithan että alennuksen menettää jos palautuksen jälkeen summa ei enää täyty, ja alennuksen osuus vähennetään palautettavasta summasta.

Toimituskulut

Toimituskulut, verkkokaupasta suoraan tilattuna, ovat asiakkaan valinnan mukaan Matkahuollon kautta 6,90€/tilaus, pientoimitus 3,50€/tilaus tai Postin kautta 9,90€/tilaus, yli 150€ tilauksille toimituskulut ovat 0€.

Jos tilauksen summa jää alle 150€ mahdollisten tuotepalautusten jälkeen, joudumme perimään toimituskulut (vähennetään hyvityksestä).

Nouto toimipisteestämme Hyvinkäältä on ilmainen.

Huomioithan, että matkahuolto ja posti säilyttävät paketteja 7-14vuorokautta (pakettiautomaatti 7vrk). Tämän jälkeen paketti palautuu takaisin lähettäjälle. On asiakkaan velvollisuus noutaa paketti ajoissa noutopisteestä. HUOM! Paketin noutamatta jättäminen ei ole palautus. Postista/matkahuollosta noutamattomien pakettien kulut laskutamme asiakkaalta 10€/tilaus , joka vastaa toimituskulujen ja muiden kulujen todellisia kustannuksia (kuluttajansuojalaki 6:14) . Ja lisäksi veloitamme mahdolliset uudelleenlähettämiskulut (toimitustavan mukaan).

Myyntialue

Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan Suomen alueelle. Myös toimitus EU:n sisällä mahdollinen (14,90€/toimitus). 

 

Vaihto ja palautus

Tuotteilla on 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Vaihto- ja palautusoikeus ei koske sukkia/sukkahousuja/alusvaatteita, mallikappaleita eikä emännänetu-tuotteita.

Vaihto-oikeus koskee vain saman tuotteen eri kokoon vaihtamista. Jokaista tilausta kohden on yksi maksuton vaihto ja/tai palautus. Sen jälkeen veloitamme palautuksista normaalit lähetyskulut per palautus. Sesonkialen aikaan (kesä/talvi) on palautus maksullinen, tuolloin perimme lähetyskulut palautukseen jäävästä summasta jos on käytetty matkahuollon palautuskoodia, tai jos kyseessä on postin kautta tehty palautus emme hyvitä palautuksesta aiheutuneita kuluja.

Palautettavien tuotteiden on oltava myyntikuntoisia; käyttämättömiä, puhtaita, tuoksuttomia, pesemättömiä ja täysin uuden veroisia. Tarkastamme vaatteiden kunnon ennen maksun palautumista. Jos tuote ei ole palautusehtojen mukaisessa kunnossa, emme voi hyvittää tuotetta. Tällöin palautuksen voi lunastaa takaisin varastoltamme, joko noutamalla tai maksamalla postikulut.

Palautettava tuote on myös pakattava siististi palauttamista varten!!

Maksuton palautus tapahtuu VAIN matkahuollon kautta. Sopimustunnus on:  9517324

Asiakaspalautuksen mukana on oltava tieto mitä tuotetta vaihdat/palautat, omat yhteystietosi ja tilauksesi tilausnumero. Puutteellisilla tiedoilla, tai ilman tietoja tulevia palautuksia emme käsittele!

Tilaustemme mukana ei automaattisesti tule erillistä vaihto/palautuslomaketta, ekologisten toimintaperiaatteidemme vuoksi. Voit käyttää tähän tilauksen mukana tulevaa lähetyslistaa tai tulostaa palautuslomakkeen "Tilauksesi on lähetetty"  sähköpostista. Lomakkeen löydät myös kirjautumalla omalle Silverjungle-tilillesi. Vaihtehtoisesti voit kirjoittaa samat tiedot omalle paperille.

Reklamaatiotapauksissa olethan yhteydessä suoraan asiakaspalveluumme info@silverjungle.fi . Reklamaatiota koskevissa viesteissä on hyvä olla jo valmiina kuva/kuvia ongelmasta.

Hyvitämme rahat Klarnan kautta, hyvitys tehdään alkuperäiselle maksutavalle maksupalvelun kautta. 

Huomioithan, jos olet saanut tilauksesi toimituskuluitta alkuperäisen tilauksen oltua yli 150€, veloitamme tilauksesta toimitusehtojen mukaiset toimituskulut jos palautuksen jälkeen tilaamiesi tuotteiden loppusumma jää alle 150€. Samoin jos mahdollinen kampanja-alennus on edellyttänyt tiettyä ostomäärää joka ei enää palautuksen jälkeen täyty, menetät oikeuden kyseiseen alennukseen. Vähennämme näissä tapauksissa summan palautuksesta.

Jos olet tilatessasi valinnut toimitustavaksi kuluttoman noudon toimipisteestämme, tulee sinun itse toimittaa palautus/vaihtotuotteet meille, emme hyvitä tällöin palautuksesta aiheutuvia toimituskuluja.

Tuotteet tulee tarkistaa kohtuullisessa ajassa tilauksen vastaanottamisesta, emme käsittele reklamaatioita tuotteista jotka on toimitettu asiakkaalle yli 6kk sitten.

Palautusten käsittelyaika on 2-4 viikkoa. Käsittelemme palautukset saapumisjärjestyksessä, mutta huomioithan että palautus rekisteröityy järjestelmäämme vasta kun otamme palautuksen käsittelyyn. Kun palautus on käsitelty, lähtee siitä asiakkaalle sähköpostilla ilmoitus.

Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset

Valitettavasti huolellisesta pakkaamisesta huolimatta paketti ei aina onnistu saapumaan ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa. Mikäli lähetys on vaurioitunut Matkahuollon tai Postin kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus Matkahuoltoon tai Postiin. Ota myös yhteys meihin niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta.

Asiakasrekisteri

Pidätämme oikeuden käyttää annettuja yhteystietoja omaan markkinointiimme. Mutta huomioithan että mitään asiakastietoja emme luovuta ulkopuolisille!